MosHiMosHi

Selamt datang ke blog aku nie.Hope korang enjoy la ye..Sja wat blog nie utk isi masa lapang ngn muhasabah diri..


Jika kita merasa susah dan sedih, Nabi menganjurkan membaca doa:

“Tiada tuhan melinkan Allah Yang Maha Besar lagi Maha penyantun. Tiada tuhan melainkan Allah Pengatur ‘Arsy Besar. Tiada tuhan melainkan Allah Pengatur langit, Pengatur bumi dan Pengatur ‘Arasy mulia.” (H.R. Bukhari-Muslim)

Allah berfirman bermaksud: "Katakanlah, wahai hamba-Ku yang melampaui batas terhadap diri mereka sendiri, janganlah kamu berputus asa dengan rahmat Allah. Sesungguhnya, Allah mengampuni dosa semuanya. Dialah yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang." (Surah az-Zumar, ayat 53).

Thursday, December 31, 2009

taHun baRu????

Semua org dok wish selamat tahun baru..tp aku xde perasaan pn nk wish coz pala aku tgh sakit sgt2..mata aku pn dh berair nie dok thn skt..pala aku makin skt bla sekali lg aku duji..napa la hdpku slalu kne uji.Ya Allah, hambamu nie dh rs xmampu nk tgg lg..seksanya aku rasa..blakah sumanya akn berakhir???

No comments:

Post a Comment